Přestavba na elektrokolo v předním kole 750W, 16Ah kapacita rámové baterie 28"
Kód: 14663/28Prodáváme již
od roku 2006
Průkopníci v
městské cyklistice
Kamenná prodejna,
Praha
Kvalifikovaný servis
jízdních kol
Unikátní nabídka,
zboží ihned k odběru
Související produkty
Detailní popis produktu
Sada pro elektrifikaci jízdních kol na elektrokola, přední motor 750W, rámová baterie 16Ah
Přestavbová sada je se vším, co je třeba, nic nemusíte dokupovat. Extra výkonný elektromotor 750W je zapletený v dvojitém ráfku na nerezových zesílených paprscích s průměrem 2,3 mm. Inovovaná řídící jednotka umí odečítat data o okamžité rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti a montáž je tak snazší. Po připojení 48V baterie je nominální výkon motoru 750 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat, aniž by došlo k jeho poškození.
Rámová baterie EVBIKE s velkou kapacitou 16 Ah (768 Wh) se velmi snadno instaluje na rám kola v místě návarků pro košík na lahev. Díky tomu, že je baterie ve prostředku kola, je dosaženo optimálního těžiště. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení. Po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci.
TIP: Nabíječku vždy nejprve zapojte do baterie a až poté sítě. V opačném případě může dojít k poškození konektorů.
TIP: Psané návody ke stažení naleznete v záložce "související soubory"
TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
Obsah balení:
- Motor s výpletem v ráfku 26"/28"
- Baterie 48V 16Ah na rám
- Nabíječka 5A
- LCD displej s ovládáním
- Programovatelná řídící jednotka
- L+P brzdová páka s odpojovačem
- Otočný akcelerátor
- Centrální kabelový svazek
- Pedálový asistent
- Na motor je možné namontovat brzdový kotouč
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Osazení elektrifikační sady na kolo lze zvládnout i svépomocí s ohledem na dodržení doporučeného postupu v manuálu. Nemáte-li větší zkušenosti s montováním kol doporučujeme využít našich služeb a nechat si sadu odborně namontovat.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Přímé pohony nábojové - přestavba na elektrokolo |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Výkon pohonu: | 750W/48V |
Programování pohonu: | Ne |
Volitelný displej: | Ne |
Velikost ráfku: | 28"/28“ |
Umístnění: | Přední |
Tempomat: | Ano |
Nosnost výpletu: | 100 kg |
Počet permanentních magnetů: | 46 |
Velikost permanentních magnetů: | 27 x 13,7 x 3 mm |
Asistence chůze: | Ano (6 km/h) |
USB výstup: | Ano |
Bluetooth: | Ne |
Barevný displej: | Ne |
Stupeň asistence: | 0-5 |
Počet běžných cyklů: | 800 (pokles kapacity o max. 30 %) |
Složení článků: | Lithium (Li-ion) |
Jmenovité napětí článků: | 3.7 V |
Kapacita baterie: | 16 Ah (768 Wh) |
Nabíjecí proud: | 2 A |
Umístění baterie: | Na dolní rámovou trubku |
Hmotnost pohonu: | 6,6 kg |
Hmotnost baterie: | 4,1 kg |
Rozměr baterie: | 367 x 115 x 90 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.