Přestavba na elektrokolo v předním kole 750W, 13Ah kapacita nosičové baterie 28"
Kód: 14657/28Prodáváme již
od roku 2006
Průkopníci v
městské cyklistice
Kamenná prodejna,
Praha
Kvalifikovaný servis
jízdních kol
Unikátní nabídka,
zboží ihned k odběru
Související produkty
Detailní popis produktu
Přestavba na elektrokolo s předním motorem o výkonu 750W a nosičovou baterií 13Ah
Kompletní set pro přestavění jízdního kola na elektrokolo není třeba již nic dokupovat. Extra výkonný elektromotor do předního kola je zapletený na dvojitém ráfku a zesílených 2,3 mm paprscích. Sada má nový typ řídící jednotky, která je schopná odečítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již není třeba čidlo rychlosti a montáž je tak snazší a přehlednější. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat, aniž by došlo k jeho poškození.
TIP: V záložce "související soubory" naleznete návody a technické informace o motoru, baterii i ovladači ke stažení.
Baterie EVBIKE 13 Ah (624 Wh) je určena k montáži nad zadní kolo, součástí balení je nastavitelný nosič. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení, po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Má zabudované bezpečnostní koncové červené světlo, které se automaticky rozsvítí se zapnutím baterie. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Součástí baterie je USB výstup pro nabíjení externího zařízení.
TIP: Nabíječku nejdříve připojte k baterii a až potom do sítě. V opačném případě může dojít k poškození konektorů.
TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
Obsah balení:
- Motor s výpletem v ráfku 26"/28"
- Baterie 48V 13Ah v nosiči
- Rychlonabíječka 5A
- LCD displej s ovládáním
- Programovatelná řídící jednotka
- L+P brzdová páka s odpojovačem
- Otočný akcelerátor
- Centrální kabelový svazek
- Pedálový asistent
- Na motor je možné namontovat brzdový kotouč
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Přestavbu na elektrokolo lze zvládnout i svépomocí s ohledem na dodržení doporučeného postupu v manuálu. Nemáte-li větší zkušenosti s montováním kol doporučujeme využít našich služeb a nechat si sadu profesionálně namontovat.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Přímé pohony nábojové - přestavba na elektrokolo |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Výkon pohonu: | 750W/48V |
Programování pohonu: | Ne |
Volitelný displej: | Ne |
Velikost ráfku: | 26"/28" |
Umístnění: | Přední |
Tempomat: | Ano |
Nosnost výpletu: | 100 kg |
Počet permanentních magnetů: | 46 |
Velikost permanentních magnetů: | 27 x 13,7 x 3 mm |
Asistence chůze: | Ano (6 km/h) |
USB výstup: | Ano |
Bluetooth: | Ne |
Barevný displej: | Ne |
Stupeň asistence: | 0-5 |
Dojezd: | 80 - 140 km |
Počet běžných cyklů: | 800 (pokles kapacity o max. 30 %) |
Složení článků: | Lithium (Li-ion) |
Jmenovité napětí článků: | 3.7 V |
Kapacita baterie: | 13 Ah (624 Wh) |
Nabíjecí proud: | 2 A |
Umístění baterie: | Na zadní nosič kola |
Hmotnost pohonu: | 6,6 kg |
Rozměr baterie: | 460 x 155 x 55 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.