Přestavba na elektrokolo v předním kole 500W, 15,6Ah kapacita brašnové baterie, s dispejem 26"
Kód: 14636/26Prodáváme již
od roku 2006
Průkopníci v
městské cyklistice
Kamenná prodejna,
Praha
Kvalifikovaný servis
jízdních kol
Unikátní nabídka,
zboží ihned k odběru
Související produkty
Detailní popis produktu
Sestava pro přestavbu jízdních kol na elektrokola, přední motor 500W, lehká závěsná baterie 15,6Ah
Kompletní sada pro přestavby jízdních kol na elektrokola, který nepotřebuje již žádné další příslušenství. Silný přední elektromotor s výkonem 500W je zapletený v dvojitém ráfku a zesílených 2,3 mm paprscích pro vyšší pevnost výpletu. Sada má inovovanou řídící jednotkou, která dokáže číst data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti a montáž je tak snazší a přehlednější. Díky 48V baterii a vysokému kroutícímu momentu motoru je možné na kole jezdit i s akcelerátorem. Motor je bezúdržbový a jeho robustní konstrukce umožňuje výraznou zátěž, aniž by došlo k jeho poškození.
Lehká rámová baterie EVBIKE s kapacitou 15,6 Ah (562 Wh) je dodávána s látkovou brašnou, kterou je možné umístit do rámu, do batohu, nebo podle vašich potřeb a možnosti využití. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Samotná baterie je v plastovém boxu s vyvedeným nabíjecím a vybíjecím konektorem. Při použití baterie dbejte na ochranu proti vniknutí vody a vlhkosti viz. návod k obsluze. Brašna baterie slouží pouze jako ochranný obal, nikoli jako plnohodnotný nosič baterie, chcete-li baterii používat na rámu kola, doporučujeme ji pevně upevnit stahovacími pásky.
Obsah balení:
- Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28"
- Baterie 36V 15,6 Ah v brašně
- Nabíječka 5A
- LCD displej s ovládáním
- Programovatelná řídící jednotka
- L+P brzdová páka s odpojovačem
- Otočný akcelerátor
- Centrální kabelový svazek
- Pedálový asistent
- Na motor je možné namontovat brzdový kotouč
TIP: Manuály ke stažení jsou k nalezení v záložce "související soubory."
TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Osazení elektrifikační sady na kolo lze zvládnout i svépomocí s ohledem na dodržení doporučeného postupu v manuálu. Nemáte-li větší zkušenosti s montováním kol doporučujeme využít našich služeb a nechat si sadu odborně namontovat.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Přímé pohony nábojové - přestavba na elektrokolo |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Výkon pohonu: | 500W/36V |
Programování pohonu: | Ne |
Velikost ráfku: | 28"/26" |
Umístnění: | Přední |
Tempomat: | Ano |
Nosnost výpletu: | 100 kg |
Počet permanentních magnetů: | 46 |
Velikost permanentních magnetů: | 27 x 13,7 x 3 mm |
Asistence chůze: | Ano (6 km/h) |
USB výstup: | Ne |
Stupeň asistence: | 0-5 |
Dojezd: | 80 - 160 km |
Počet běžných cyklů: | 800 (pokles kapacity o max. 30 %) |
Kapacita baterie: | 15,6 Ah (562 Wh) |
Umístění baterie: | V brašně (variabilní umístění) |
Hmotnost pohonu: | 6,6 kg |
Hmotnost baterie: | 3,7 kg |
Rozměr baterie: | 240 x 130 x 85 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.