Přestavba na elektrokolo v předním kole 500W, 15,6 Ah kapacita rámové baterie, s dispejem 28"
Kód: 14513/28Prodáváme již
od roku 2006
Průkopníci v
městské cyklistice
Kamenná prodejna,
Praha
Kvalifikovaný servis
jízdních kol
Unikátní nabídka,
zboží ihned k odběru
Související produkty
Detailní popis produktu
Silný přední pohon 500W pro přestavbu kola na elektrokolo s baterií 15,6Ah
Kompletní sestava pro přestavbu kola na elektrokolo bez nutnosti dokupovat další příslušenství. Tento přestavbový set od EVBIKU má novou řídící jednotkou, která umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již neobsahuje čidlo rychlosti a montáž je tak snazší a přehlednější. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat, aniž by došlo k jeho poškození.
Li-Ion baterie EVBIKE 15,6 Ah (562 Wh) se velmi snadno instaluje na rám kola místo držáku na lahev. Tím, že je baterie ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení. Po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci.
TIP: Nabíječku vždy nejprve připojte do baterie a až poté do sítě. V opačném případě může dojít k poškození konektorů.
TIP: V záložce související soubory jsou ke stažení návody a technické specifikace jednotlivých součástí sady
TIP: Vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
Obsah balení:
- Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28"
- Baterie 36V 15,6 Ah na rám
- 2x klíček
- Nabíječka 5A
- LCD displej s ovládáním
- Programovatelná řídící jednotka
- L+P brzdová páka s odpojovačem
- Otočný akcelerátor
- Centrální kabelový svazek
- Pedálový asistent
- Na motor je možné namontovat brzdový kotouč
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
Montáž sady na kolo lze zvládnout i svépomocí s ohledem na dodržení doporučeného postupu v manuálu. Nemáte-li větší zkušenosti s montováním kol doporučujeme využít našich služeb a nechat si elektrifikaci provést profesionálně na našich prodejnách.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Přímé pohony nábojové - přestavba na elektrokolo |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Výkon pohonu: | 500W/36V |
Programování pohonu: | Ne |
Velikost ráfku: | 28“/ 26" |
Umístnění: | Přední |
Tempomat: | Ano |
Nosnost výpletu: | 100kg |
Počet permanentních magnetů: | 46 |
USB výstup: | Ne |
Stupeň asistence: | 0-5 |
Dojezd: | 80-130 |
Počet běžných cyklů: | 800 (pokles kapacity o max. 30 %) |
Kapacita baterie: | 15,6 Ah (562 Wh) |
Umístění baterie: | Na dolní rámovou trubku |
Hmotnost pohonu: | 6,6kg |
Rozměr baterie: | 367 x 115 x 90 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.